ایران دانلود
دانلود ، کلیپ ، موبایل ، آموزش و هر چیزی که شما بخواهید !

بازدید : مرتبه
تاريخ : شنبه 21 خرداد 1390برچسب:,


نام کتاب: مفاهیم رمزگذاری در ویندوز
نویسنده: محمد شیرخدایی
تعداد صفحات: 172
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
در این کتاب الکترونیکی مختص به دوره آموزشی (Windows XP & 7) به معرفی قابلیتی پرداخته شده که با استفاده از آن می توان امنیت مختص به اطلاعات ذخیره شده بر روی کامپیوتر را به طور چشمگیری افزایش داد و یکی از دغدغه های اصلی که مربوط به حفظ اطلاعات و جلوگیری از دسترسی به آنان می باشد را از این طریق برطرف نمود. چنانچه با مفاهیم مختص به اجازه های دسترسی (Permission) آشنایی داشته باشید، می دانید که یکی از راه های حفاظت از اطلاعات استفاده از Permission بر روی فایل ها و فولدرها می باشد، و از این طریق می توان تا حد بسیار زیادی از دسترسی به اطلاعات موجود بر روی کامپیوتر توسط سایر کاربران جلوگیری نمود، ولی یکی از روش هایی که استفاده از آن به مراتب امنیت بالاتری را می تواند برای شما فراهم آورد، بحث مختص به رمزگذاری (Encryption) می باشد، با استفاده از این قابلیت می توانید تمامی اطلاعات موجود بر روی کامپیوتر را به صورت رمزنگاری شده تبدیل کرده و امکان دسترسی به اطلاعات خودتان را توسط سایر افراد به صفر نزدیک نمایید، در واقع شما می توانید اطلاعات را به طور کامل Encrypt کرده و بر روی هارد دیسک کامپیوتر نگهداری نمایید، در این حالت تنها شخصی که می تواند به محتوای اطلاعات دسترسی داشته باشد فقط خود شما خواهید بود، حتی اگر یک فرد هکر اقدام به نفوذ به کامپیوتر شما نمایید باز هم فقط با اطلاعاتی مواجه می باشد که رمزگذاری شده اند و عملاً امکان استفاده از اطلاعات شما را نخواهد داشت. بنابراین استفاده از Encryption یکی از راه های بسیار مفید برای حفاظت از اطلاعات می باشد و شما در زمینه های شخصی و یا حرفه ایی می توانید از آن در سطح وسیعی استفاده نمایید، ولی باید توجه داشته باشید که استفاده از این ابزار نیازمند شناخت مناسب از عملکرد آن می باشد و شما می بایست دارای دانش استفاده از علم رمزگذاری باشید تا استفاده از آن برای شما بسیار موثر و مفید تر واقع گردد
برای دانلود رایگان کتاب "مفاهیم رمزگذاری در ویندوز" از ایران دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
 


ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
بازدید : مرتبه
تاريخ : شنبه 21 خرداد 1390برچسب:,



نام کتاب: آموزش برنامه نویسی سوکت
نویسنده: یونس فرهادنیا
تعداد صفحات: 201
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
کتاب آماده شده تقریباً تنها و البته کاملترین مرجع فارسی برای برنامه نویسان شبکه می باشد که خوهان یادگیری برنامه نویسی سوکت هستند. در این کتاب شما با مفاهیم شبکه آشنا شده و برنامه نویسی سوکت را بصورت کامل و با جزئیات خواهید آموخت. با یک بیان ساده می توان گفت که سوکت به ترکیب یک آدرس ماشین (IP)و یک شماره درگاه (Port) گفته می شود. که با برنامه نویسی سوکت و ارتباط بین IP و Port می توان نرم افزارهای تحت شبکه  را طراحی و پیاده سازی کرد.
برای دانلود رایگان کتاب "آموزش برنامه نویسی سوکت" از ایران دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
بازدید : مرتبه
تاريخ : شنبه 21 خرداد 1390برچسب:,

 

 
 
 
 


نام کتاب

: آموزش قدم به قدم زبان فرانسوی


نویسنده

: نامشخص


تعداد صفحات

: 67


فرمت کتاب

: PDF


زبان کتاب

: فارسی



توضیحات

:


زبان فرانسوی , پس از زبا نهای اسپانيایی و پرتغالی سومين زبان پرگویش و از خانواد ٴ ه زبا نهای رومی است . جمعا حدود ۱۲۸ ميليون نفر به این زبان صحبت میکنند اما تنها ۶۷ ميليون نفر آنان گویش وران مادری این زبان هستند . با این حساب از لحاظ تعداد گویش وران مادری , زبان فرانسوی رتبهٴ هجدهم در جهان را داراست اما از لحاظ گویش وران روزمره رتبهٴ نهم را دارد . زبان فرانسوی , زبان رسمی ۲۹ کشور است و می توان گفت پيش از جنگ جهانی دوم بخصوص در زمين ههای مثل دیپلماسی ,تجارت , و حمل و نقل , زبان بين المللی به حساب میامد. در كشور ما از ديرباز زبان فرانسه آموزش داده مي شده و در دوره قاجار به عنوان زبان دوم بعد از فارسي بكار مي رفته است ٬ با اعظام دانشجويان به كشور فرانسه براي تحصيل در رشته هاي مختلف در زمان رضا خان اين اعتبار و گسترش بيشتر از قبل قابل مشاهده بوده است ٬ تا آنجا كه دانستن زبان فرانسه در خانواده هاي متمول و رجال يك ضرورت محسوب شده و اكثر فرزندان اين خانواده ها از معلمين خصوصي براي آموزش اين زبان بهره مي برده اند . در سالهاي اخير نيز استقبال فراواني از اين زبان بعمل مي آيد و دانشگاهها و موسسات خصوصي و غير خصوصي زيادي به آموزش اين زبان مي پردازند ٬ كه از جمله مي توان كانون زبان ايران را نام برد كه در حال حاضر معتبرترين موسسه با استاندارهاي روز دنيا براي فراگيري زبان فرانسه در ايران محسوب مي شود و در حال حاضر در كليه سطوح خدماتي را به زبان آموزان ارائه ميدهد . در این مقا له سعی شده است تا به صورت پایه ای این زبان آموزش داده شود . مطالب به صورت طبقه بندی شده در قسمت های مختلف قرار گرفته اند . اگر شما چيزی درباره زبان فرانسه نمی دانيد و علاقه مند به فراگيری این زبان هستيد ٬ مطمئن باشيد که با مطالعه این مطالب ٬ این زبان زیبا را یاد خواهيد گرفت . یکی از قسمت های مشکل در صحبت کردن به زبان فرانسه ٬ تلفظ می باشد که علاوه بر صفحه حروف الفبا و تلفظ آنها ٬ که به آموزش این امر می پردازد ٬ در اکثر مطالب این کتاب سعی شده تلفظ کلمات به فارسی در مقابل آنها نوشته شود تا شما هر چه بيشتر با تلفظ کلمات آشنا شوید.


برای دانلود رایگان کتاب "

آموزش قدم به قدم زبان فرانسوی

" از ایران دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
بازدید : مرتبه
تاريخ : شنبه 21 خرداد 1390برچسب:,
دانلود رایگان بازی Deus Ex Human Revolution
نام بازی: Deus Ex: Human Revolution PREBUILD READNFO-P2P
پلتفورم : pc
ژانر:شوتر
سال انتشار: 2011-06-01
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Square Enix
حمایت توسط : Eidos Studios - Montreal
درجه بندی سنی : +17
قابلیت آنلاین:دارد



Deus Ex: Human Revolution عنوانی یکی از بهترین و جدیدترین بازی های منتشر شده در تاریخ یکم ژوئن سال 2011 میلادی میباشد که توسط کمپانی Square Enix منتشر و توسط Eidos Studios - Montreal حمایت وساخته شد . شرح بازی Deus Ex: Human Revolution : بازی Deus Ex: Human Revolution در سال 2027توسعه یافته است . ( خود نسخه اصلی بازی در سال 2052 توسعه یافته است ) . از کاراکتر های اصلی بازی Jensen, Adam  در  خدمت یک کار امنیتی خدماتی یک شرکت Sarif Industries میباشند.این شرکت در زمینه تولید ایمپلنت برای مردم میباشد .در دفتر مرکزی این شرکت یک حمله سازمان یافته صورت گرفته است.بسیاری از کسانی که در این جمله جان باخته اند همگی همکار و دوستان شما بوده اند.البته در بین این کشته شدگان مردم عادی نیزمشاهده شده اند... . از جمله ویژگی های بازی Deus Ex: Human Revolution : گرافیک خیره کننده بازی هرگیمری را به وجد می آورد - وجود عناصر و کاراکتر های فعال - طراحی دقیق کاراکتر های بازی با رعایت تمامی جزئیات و .... .
دانلود رایگان بازی Deus Ex: Human Revolution به همراه تعدای پیش نمایش در ادامه مطلب.....



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
بازدید : مرتبه
تاريخ : شنبه 21 خرداد 1390برچسب:,
AVS Audio Converter 7.0.2.479 نرم افزاریست که می تواند این کار تبدیل را به آسانی انجام دهد ، این نرم افزار با پشتیبانی از فرمت های مختلف صوتی و با استفاده از یک سری امکانات کار تبدیل را به صورت حرفه ای انجام دهد.تبدیل همزمان چندین فایل صوتی ، قابلیت تغییر در کیفیت و خصوصیات اصلی فایل های صوتی ، امکان تبدیل فرمت M4B به دیگر فرمت ها و بالعکس که در iPod و iPhone مورد استفاده قرار می گیرند ، امکان ساخت رینگتون و همچنین اضافه کردن افکت های ساده از جمله خصوصیاتی هستند که در نسخه ششم از نرم افزار AVS Audio Converter به چشم می خورند.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار AVS Audio Converter 7.0.2.479

  • سازگاری با فرمت های مختلف صوتی
  • امکان تبدیل بدون افت کیفیت
  • قابلیت تبدیل فرمت M4B
  • امکان ساخت رینگتون
  • سرعت بسیار بالا در تبدیل
  • قابلیت تغییر تگ فایل های صوتی
  • امکان تبدیل همزمان چندین فایل
  • امکان اضافه کردن افکت به فایل های صوتی
  • سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7


ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 54 صفحه بعد


آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
آمار

دانلود فیلم

سایت ساز رایگان

بهراد آنلاین

کلیپ موبایل

دانلود فیلم

نرم افزار موبایل

قائم پرس